دانلود اسکچاپ 2018 و ویری 3.6

نسخه پرتابل اسکچاپ و ویری

نسخه پرتابل اسکچاپ و ویری

سلام و عرض ادب خدمت همه مهندسین عزیز .

با توجه به دغدغه عزیزانی که تازه با نرم افزار اسکچاپ و ویری آشنا شده اند و اطلاعات کمی در ارتباط با کرک کردن نرم افزارها دارند تیم تخصصی مرجع اسکچاپ و ویری ایران به مدیریت مهندس زارعی نسخه ای از اسکچاپ و ویری را برای استفاده عموم در سایت قرار داده است که مهندسین بدون نیاز به نصب نرم افزار براحتی بعد از دانلود می توانند با کلیک بر روی برنامه اسکچاپ نرم افزار را لود کرده و براحتی از موتور رندر ویری بهره ببرند .

ما نرم افزار اسکچاپ و ویری را در یک برنامه ترکیب کرده ایم که بدون دردسر کاربر بتواند پس از دانلود براحتی از محیط نرم افزار بهره ببرد.

دانلود اسکچاپ 2018 و ویری 3.6

هر 5 قسمت را دانلود کرده و در یک فولدر قرار دهید سپس بر روی یکی از پارت ها کلیک راست کرده و گزینه   Extract to SketchUpVray3.6 را بزنید از شما درخواست رمز می کند متن sketchup-pro.ir وارد نمایید و اوکی کنید سپس فایل از حالت فشرده خارج شده و در یک فولدر برای شما قرار داده میشود و با کلیک کردن بر روی برنامه کلیک کرده و از آن لذت ببرید.

دانلود قسمت اول :

دانلود فایل اسکچاپ

دانلود قسمت دوم : 

دانلود فایل اسکچاپ

دانلود قسمت سوم : 

دانلود فایل اسکچاپ

دانلود قسمت چهارم : 

دانلود فایل اسکچاپ

دانلود قسمت پنجم : 

دانلود فایل اسکچاپ

مرجع تخصصی اسکچاپ و ویری ایران ارایه دهنده جدیدترین و بروز ترین آموزش ها و نرم افزارهای مهندسی به صورت مجازی در کشور است.

2 فکر در مورد “دانلود Sketchup 2018 و VRay 3.60.03 بدون نیاز به نصب

  1. مریم گفت:

    سلام هر پنج محصول رو باهم باید دانلود کنیم و بعد از خارج کردن از فشرده سازی… فقط روی یک پارت کلیک کنیم؟! نمیشه همون ی پارت رو دان کنیم ؟ ?

    1. مهدی زارعی گفت:

      با سلام
      لینک دانلود بر روی سرور خودمان هست لینک ها را به دانلود منیجر داده و در عرض نیم ساعت دانلود و از حالت فشرده خارج نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *