آموزش, آموزش های رایگان اسکچاپ

آموزش مقدماتی اسکچاپ 2020

آموزش مقدماتی اسکچاپ 2020

سلام و عرض ادب خدمت همه بازدید کننده گان محترم سایت.

 

با توجه به درخواست مهندسین و کابینت سازها و دانشجویان علاقه مند به نرم افزار اسکچاپ ، صفر تا 100 آموزش مقدماتی اسکچاپ را به ساده ترین روش ممکن آموزش دادم که کاربر بتواند با دیدن این آموزش رایگان، به مبحث مقدماتی اسکچاپ در کمترین زمان ممکن مسلط شود .

 

 

ساخت آموزش های مقدماتی به مراتب سخت تر از آموزش های پیشرفتست چون مدرس باید به ساده ترین شکل ممکن مطالب را توضیح دهد که هر قشری از هر صنفی آموزش را نگاه میکند درک درستی از نرم افزار پیدا کند 😀

امیدوارم این آموزش به کلیه علاقه مندانی که دوست دارند نرم افزار اسکچاپ را یاد بگیرند کمک شایانی کند.

 

مدرس دوره :  مهندس مهدی زارعی

آموزش مقدماتی اسکچاپ 2020

با کلیک بر روی ویدیو زیر می توانید از دیدن آموزش لذت ببرید

پکیج آموزش حرفه ای اسکچاپ و ویری

۱,۸۲۰,۰۰۰ تومان

 پکیج حرفه ای (جامع) اسکچاپ و ویری شامل :

  بدلیل درخواست کاربران با تخفیف ویژه و استثنایی دو پکیج مدلسازی پارامتریک و رندرینگ رئال را در یک محصول به اسم پکیج حرفه ای قرار داده ایم تا هنرجوهای عزیز بتوانند با تخفیف بیشتر صفر تا 100 اسکچاپ و ویری مختص بازار کار را یاد بگیرند و مسلط شوند اولین و کامل ترین پکیج آموزش حرفه ای Sketchup  و Vray مختص بازار کار مهندسی معماری و شهرسازی و عمران و نقشه برداری و ...   استاد : مهدی زارعی. پس از خرید لینک دانلود در پنل سایت جهت دانلود نمایش داده میشود. شما نیز عضو خانواده 9000 نفری خریداران پکیج استاد زارعی شوید.

آموزش رندرینگ رئال با ویری اسکچاپ

۸۴۰,۰۰۰ تومان
سلام و عرض ادب خدمت مهندسین عزیز. با توجه به استقبال زیاد دانشجویان و فارغ التحصیلان مهندسی به آموزش پروژه محور ویری و پیرو تماس زیاد مهندسین مبنی بر ساخت آموزش جدید ویری، تصمیم گرفتیم برای موتور جدید ویری اسکچاپ نیز آموزشی پروژه محور تهیه کنیم ( 40 جلسه آموزش کاربردی) و مهندسین می توانند به صورت رایگان در گروه vip پرسش و پاسخ  عضو شوند تا بواسطه استاد زارعی و همکارانش راهنمایی و پشتیبانی شوند. شما نیز عضو خانواده 9350 نفری خریداران پکیج استاد زارعی شوید. شما با دیدن این پکیج حرفه ای، می توانید به صورت کامل مبحث متریال سازی  و نورپردازی و به تنظیمات حرفه ای برای گرفتن رندر رئال مسلط شوید. سرفصلای پکیج را در زیر مشاهده نمایید. خرید = دانلود مستقیم جهت راحتی مهندسین عزیز ، پس از خرید محصول آموزشی، لینک دانلود در ایمیل فرستاده می شود تا مهندسین بدون اتلاف وقت بتوانند از آموزش ها بهره ببرند. به درخواست کاربران عزیز تخفیف 30% را به مدت محدود بر روی محصول اعمال کردیم

آموزش فارسی طراحی کابینت کلاسیک و مدرن با نرم افزار اسکچاپ

بدلیل ارائه آموزش جامع اسکچاپ تمام مهندسین و کابینت سازهای عزیز می توانند مجموعه پک جامع اسکچاپ با پشتیبانی استاد زارعی دریافت کنند هم به اسکچاپ مسلط میشوید هم به مدلسازی کابینت با استفاده از پلاگین های کاربردی.   لینک محصول جدید آموزش جامع اسکچاپ کلیک نمایید

دانلود آبجکت طرح های اسلامی برای اسکچاپ

۱۲,۰۰۰ تومان
دانلود آبجکت طرح های اسلامی برای اسکچاپ در این پکیج بیش از 38 طرح اسلامی در زمینه های مختلف و بر روی پروژه های مختلف مدلسازی شده است که کاربران عزیز می توانند با دانلود این پکیج هر یک از این طرح ها را در یک قسمت پروژه خود بکار گیرند.

دانلود آبجکت طرح های اسلامی برای اسکچاپ

از کجا شروع کنم؟ | چگونه بخوانم؟ | چگونه طراحی کنم؟

۷۰,۰۰۰ تومان
«از کجا شروع کنم؟» اولین سوالی است که ذهنِ داوطلبانِ متقاضیِ شرکت در آزمون‌های نظام‌مهندسی را به‌خود معطوف می‌دارد. پرسش، بسیار کلی و پیچیده است و پاسخ به آن دست‌کم به چندساعت زمان نیاز دارد لیکن از آنجا که انسان عصر امروز در پی کاهش حجم اطلاعات بدون کاهش کیفیت آن است و زمان معنای ارزشمندتری برای او دارد، تفصیل در پاسخ، احتمالا قدری بیهوده به‌نظر می‌رسد! بر آن شدیم تا برای اولین‌بار در حیطه آموزش نظام مهندسی (معماری)، مجموعه‌ای از مهم‌ترین و متداول‌ترین پرسش‌های داوطلبان، در سه گرایش؛ طراحی، نظارت و اجرا را در مجموعه‌ای سه‌جلدی دسته‌بندی کنیم و ضمن ارائه پاسخ‌ جامع، آن‌ها را در بستر دیجیتال و به‌صورت الکترونیکی نشر نماییم. عناوین این سه مجموعه عبارتند از:
  • کتاب اول؛ از کجا شروع کنم؟ (راهنمای شرکت در آزمون نظام مهندسی)
  • کتاب دوم؛ چگونه بخوانم؟ (راهنمای مطالعه در آزمون نظام مهندسی، مناسب برای شرکت کنندگان آزمون نظارت و اجرا)
  • کتاب سوم؛ چگونه طراحی کنم؟ (راهنمای طراحی و ترسیم در آزمون نظام مهندسی، مناسب برای شرکت کنندگان آزمون طراحی معماری)

آموزش جامع اسکچاپ (مدلسازی پارامتریک+آموزش پلاگین ها)

۹۸۰,۰۰۰ تومان
سه پکیج آموزش حرفه ای مدلسازی در یک پکیج (آموزش جامع اسکچاپ):
  •  آموزش صفر تا 100 اسکچاپ (مقدماتی - متوسطه - پیشرفته)
  • آموزش تکنیک مدلسازی نمای کلاسیک و کابینت کلاسیک به صورت پروژه محور.
  •  آموزش مدلسازی حجم های پارامتریک و سازه ای و برج های مشهور و پیچیده.
  • آموزش بیش از 30 الی 50 پلاگین کاربردی اسکچاپ 
  • مدلسازی با جدیدترین نسخه نرم افزار اسکچاپ (Sketchup 2021 و Sketchup 2020)
  • با دیدن این پکیج می توانید کلیه حجم های معماری را در کمتر 30 دقیقه مدلسازی کنید.
  • آموزش ها پروژه محور و مختص بازار کار میباشند.
برای مشاهده توضیحات بیشتر به پایین همین صفحه مراجعه فرمایید.

آبجکت و کامپوننت نما رومی و گچبری کلاسیک برای اسکچاپ

۳۰,۰۰۰ تومان
این مجموعه شامل چندین نوع از انواع مدل های گچبری هنری با جزئیات بالا و تزیینات کلاسیک رایج که معمولا نیاز هست مانند: سر ستون، پای ستون، ستونهای نقش دار، انواع فریم پنجره و … است.

پکیج آزمون طراحی معماری نظام مهندسی

جهت مشاهده آخرین نسخه مجموعه آموزشی برای آزمون طراحی (کلیک نمایید) آزمون پلاس نام مجموعه آموزشی جدید ما در زمینه آزمون طراحی می باشد.

آبجکت ستون و سرستون و نما رومی و کلاسیک برای اسکچاپ

۱۴,۰۰۰ تومان
در این ساعت سری جدید آبجکت های آماده ستون و سرستون و گچ بری نما رومی و کلاسیک رو تقدیمتون میکنیم.البته این مجموعه جدید بیشتر شبیه زیرخاکی هست.چون تو هیچ سایتی برای دانلود قرار نگرفته این مجموعه شامل 46 کامپوننت ستون و سرستون بسیار حرفه ای است که با نهایت دقت و به اصطلاح high-Poly مدلسازی شده اند.در ادامه مطلب میتوانید این مجموعه ارزشمند رو خریداری دانلود کنید.

آبجکت کلاسیک اسکچاپ برای طراحی و دکوراسیون داخلی

۳۰,۰۰۰ تومان
در این قسمت، میخواهیم گلچین 24 آبجکت پرکاربرد دکوراسیون داخلی را برای اسکچاپ به شما معرفی کنیم که شامل مدل سه بعدی کلاسیک است. یک مجموعه گسترده از انواع مدل ها که برای هر سلیقه، سبک و بودجه مناسب است.

دانلود آبجکت پنل و پارتیشن های آماده برای اسکچاپ

۱۲,۰۰۰ تومان
دانلود آبجکت پنل و پارتیشن های آماده برای اسکچاپ دانلود نزدیک به 70 آبجکت پنل و پارتیشن های آماده مختص دستگاه های CnC برای اسکچاپ.این مجموعه گلیچینی از بهترین طرح ها می باشد.

دانلود آبجکت پنل و پارتیشن های آماده برای اسکچاپ

پکیج آموزش جامع نرم افزار Twinmotion 2023

۸۹۰,۰۰۰ تومان
پکیج آموزش حرفه ای انیمیشن سازی معماری (Twinmotion 2022) و رندرینگ داخلی و رندرینگ خارجی به صورت صفر تا 100 کاملا پروژه محور مختص عزیزانی که می خواهند قدم به بازار کار بگذارند و نسبت به رقبای خود یک قدیم جلوتر باشند. تحولي ديگر در آموزش رندرينگ و انيميشن سازي معماري :
  • آموزش رندرينگ رئال با كيفيت 4k زير 3 ثانيه.
  • آموزش انيميشن معماري با كيفيت 4k زير 5 دقيقه.
  با دیدن این آموزش فرق بین آموزش های آکادمی و خودآموز را بدرستی درک می کنید . مدرس آموزش : مهندس مهدی زارعی (اولین ارائه دهنده آموزش انیمیشن سازی با نرم افزار تووین موشن در ایران) نحوه دریافت آموزش : به صورت لینک دانلودی (لینک مستقیم و دانلود فوری) آموزش ویژگی های جدید Twinmotion 2022 به مجموعه اضاف گردید.
بر روی 5 ستاره کلیک نمایید تا امتیاز ثبت گردد
[جمع امتیازها: 6 میانگین امتیازها: 4.2]

نوشته های مرتبط

4 فکر در مورد “آموزش مقدماتی اسکچاپ 2020

  1. Motahareh گفت:

    سلام وقت بخیر
    در نسخه 2019 اسکچاپ هم باز به همین مشکل نبود پوشه پلاگین و اکستنشن مواجه شدم
    ممکنه مشکل سیستمم باشه خودش این پوشه رو حذف میکنه؟

    1. مهدی زارعی گفت:

      سلام . در تلگرام @masterskp پیام بدین تا راهنماییتان کنم و مشکلتان را رفع کنم

  2. روژین گفت:

    آموزشتون واقعا عالیه ممنونم ازتون

    1. مهدی زارعی گفت:

      سلام و عرض ادب . ممنون انشالله مفید واقع شده باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *