آزمون طراحی معماری

پاسخنامه تشریحی آزمون نظارت مهر 99 و تحلیل آزمون طراحی معماری شهریور 99

پاسخنامه تشریحی آزمون طراحی شهریور 99

پاسخنامه تشـــــریحی آزمون نظارت معمــــــاری مهر 99

آزمون نظارت معماری مهر99 نیز شبیه به آزمونهای دوره های گذشته نظام مهندسی، با شبهات و ابهاماتی همراه بوده است. شروع فرآیند آزمون راس ساعت 8، کوچکتر نمودن قطع پاسخنامه و سختگیری برخی حوزه ها و ممانعت از ورود چهارپایه جهت قراردادن مباحث روی آن، از مشکلاتی است که در شروع آزمون، موجب افزایش تنش و اضطراب بیشتر داوطلبان گشت.
در این میان، صعوبت و پیچیدگی سوالات نیز موجب رنجش خاطر داوطلبانی شد که بسیار تلاش کرده و جلسه آزمون را به منزله انتقال اطلاعات و سپس دریافت کارنامه قبولی پنداشته بودند.
بودجه بندی آزمون نظارت معماری مهر99، حاکی از آن است که بیشترین تعداد سوالات متعلق به مبحث چهارم مقررات ملی ساختمان با 6 سوال و کمترین آنها مربوط به مبحث بیست و یکم مقررات ملی ساختمان با 1 سوال بوده است.
در این آزمون هیچ سوالی از مبحث بیست و دوم مقررات ملی ساختمان مطرح نشده بود همچنین میزان سوالات مطرح شده از دیتیل های ستختمانی 4 و از سایر منابع متفرقه 3 عدد بوده است.

بودجه بندی و تحلیل به همراه سوال و پاسخ کاملا تشریحی آزمون نظارت معماری مهر99 را از وبسایت ما بطور رایگان دانلود نمایید.

تحلیل آزمون طراحی معماری شهریور 99

آزمون طراحی معماری یکی از دشوار ترین آزمونها بین رشته های هفتگانه نظام مهندسی است. چالش های موجود در سوال و تحلیل خواسته های سوال نیز بر سختیِ این فرایند می افزاید.

این دوره آزمون در حالی برگزار شد که دنیا در جنگ با ویروس کرونا است. از قضا به دلیل یاد شده و همراه داشتن ماسک و دستکش و بعضا شیلد، داوطلبان در انتظار برگزاری آزمونی با سطح مناسب و استانداردتر بودند لیکن همچون برخی دوره های پیش، مواجهه با شیب؛ این بار شیبِ زمین و نه شیب معبر و طبیعتا پیدا کردن تراز طبقه همکف از معضلات مهم در بدو برخورد با سوال بود.

ساختمان پلاک شمالی و درگیری واحدهای مسکونی با تعبیه پاسیو، حیات خلوت و بطور کلی نورگیری، بحث مربوط به امداد رسانی، طراحی دو لول توقفگاه و تعداد بالای مدارک خواسته شده از مسائلی بود که ذهن داوطلبان را آشفته ساخته بود.

در این سوال مدارک خواسته شده عبارتند از: پلان محوطه، پلان زیرزمین، پلان پیلوت، تیپ طبقات اول و دوم، پلان طبقه سوم، نما . در این ازمون طراحی مقطع و پلان بام مورد توجه نبوده است.

ویدئوی تحلیل و ترسیم آزمون طراحی معماری شهریور99 در وبسایت ما، بطور رایگان در اختیار شما داوطلبان عزیز قرار گرفته است.

بر روی 5 ستاره کلیک نمایید تا امتیاز ثبت گردد
[جمع امتیازها: 8 میانگین امتیازها: 4]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *