آموزش جامع اتوکد و فاز 1 طراحی معماری

۸۵۰,۰۰۰ تومان
کامل ترین و جامع ترین آموزش اتوکد در ایران که شامل دو بخش می باشد : 1- آموزش صفر تا صد اتوکد (ویژه ی ورود به بازار کار) 2-آموزش فاز یک طراحی معماری (ویژه ی ورود به بازار کار) با خرید این مجموعه می توانید به صورت انلاین آموزش را دانلود و در سریع ترین زمان ممکنه از آموزش ها بهره ببرید.

آموزش جامع اسکچاپ (مدلسازی پارامتریک+آموزش پلاگین ها)

۹۸۰,۰۰۰ تومان
سه پکیج آموزش حرفه ای مدلسازی در یک پکیج (آموزش جامع اسکچاپ):
  •  آموزش صفر تا 100 اسکچاپ (مقدماتی - متوسطه - پیشرفته)
  • آموزش تکنیک مدلسازی نمای کلاسیک و کابینت کلاسیک به صورت پروژه محور.
  •  آموزش مدلسازی حجم های پارامتریک و سازه ای و برج های مشهور و پیچیده.
  • آموزش بیش از 30 الی 50 پلاگین کاربردی اسکچاپ 
  • مدلسازی با جدیدترین نسخه نرم افزار اسکچاپ (Sketchup 2021 و Sketchup 2020)
  • با دیدن این پکیج می توانید کلیه حجم های معماری را در کمتر 30 دقیقه مدلسازی کنید.
  • آموزش ها پروژه محور و مختص بازار کار میباشند.
برای مشاهده توضیحات بیشتر به پایین همین صفحه مراجعه فرمایید.

آموزش جامع راینو

۹۲۰,۰۰۰ تومان
پک آموزش حرفه ای راینو شامل :
  • آموزش صفر تا صد دستورات راینو
  • آموزش مدلسازی احجام نرم و ارگانیک ضمن معرفی کاربرد هر دستور
  • تدریس اصولی تکنیک های روز دنیا مطابق با نیازهای طراحی
  • مدلسازی چندین فرم با انعطاف پذیری بالا توسط زبان مدلینگ Subd و سوئیچ به زبان نربز یا مش هنگام لزوم برای سهولت کار
  • 16 ساعت آموزش جامع دستورات با ارائه تکنیک های ضروری مدلینگ کاربردی و بررسی نکات مهم فایل خروجی جهت رندر و تری دی پرینت

آموزش جامع گرس هاپر

۸۰۰,۰۰۰ تومان
آموزش جامع گرس هاپر اکرم الهامیان جامع ترین پکیج آموزش GrassHopper در ایران به همراه آموزش کامل پلاگین های کاربردی گرس هاپر این محصول شامل 13 فصل کامل و 27 ساعت آموزش  شامل:
  •  آموزش 0 تا 100 گرس هاپر (مقدماتی - متوسطه - پیشرفته)
  •  آموزش پلاگین ها و اسکریپت ها کاربردی گرس هاپر (کامل ترین آموزش پلاگین های گرس هاپر در ایران)
حجم کل مجموعه برای دانلود 3.9 گیگابایت که با کیفیت FullHD در دسترس کاربران قرار گرفته است. جهت مشاهده سرفصل های مجموعه آموزشی به همراه جزییات آن ، به پایین صفحه مراجعه نمایید.

آموزش رندرینگ رئال با ویری اسکچاپ

۸۴۰,۰۰۰ تومان
سلام و عرض ادب خدمت مهندسین عزیز. با توجه به استقبال زیاد دانشجویان و فارغ التحصیلان مهندسی به آموزش پروژه محور ویری و پیرو تماس زیاد مهندسین مبنی بر ساخت آموزش جدید ویری، تصمیم گرفتیم برای موتور جدید ویری اسکچاپ نیز آموزشی پروژه محور تهیه کنیم ( 40 جلسه آموزش کاربردی) و مهندسین می توانند به صورت رایگان در گروه vip پرسش و پاسخ  عضو شوند تا بواسطه استاد زارعی و همکارانش راهنمایی و پشتیبانی شوند. شما نیز عضو خانواده 9350 نفری خریداران پکیج استاد زارعی شوید. شما با دیدن این پکیج حرفه ای، می توانید به صورت کامل مبحث متریال سازی  و نورپردازی و به تنظیمات حرفه ای برای گرفتن رندر رئال مسلط شوید. سرفصلای پکیج را در زیر مشاهده نمایید. خرید = دانلود مستقیم جهت راحتی مهندسین عزیز ، پس از خرید محصول آموزشی، لینک دانلود در ایمیل فرستاده می شود تا مهندسین بدون اتلاف وقت بتوانند از آموزش ها بهره ببرند. به درخواست کاربران عزیز تخفیف 30% را به مدت محدود بر روی محصول اعمال کردیم

آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی

۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
کامل ترین و حرفه ای ترین مجموعه آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی در منزل مختص کلیه علاقه مندان به کسب درامد بدون داشتن هیچگونه تخصصی از قبل صفر تا 100 پروژه محور مختص ورود به بازار کار سرفصل این پکیج به صورت خلاصه : 1- آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی 2- آموزش طراحی چیدمان قالب وبسایت 3-آموزش مطلب گذاری و مدیریت کامل آن 4-آموزش پنل مدیریتی وبسایت به صورت کامل 5-آموزش بهینه سازی و سئوی کلمه جهت پیدا شدن مطلب در گوگل 6- آموزش بالا بردن امنیت وبسایت + پشتیبانی ویژه (تلفنی -واتساپ – تلگرام – چت سایت – ایمیل – اینستاگرام) به مدت یکسال توسط خوده مدرس که در هیچ محصول آموزشی چنین پشتیبانی وجود ندارد و اکثرا توسط هنرجوها و ادمین ها صورت میگیرد . هم طراح حرفه ای می شوید و هم در پایان دوره یک وبسایت تخصصی دریافت میکنید. جهت کسب توضیحات بیشتر به پایین سایت مراجعه نمایید و فیلم راهنمای مجموعه را مشاهده نمایید.

پکیج آموزش جامع نرم افزار Twinmotion 2023

۸۹۰,۰۰۰ تومان
پکیج آموزش حرفه ای انیمیشن سازی معماری (Twinmotion 2022) و رندرینگ داخلی و رندرینگ خارجی به صورت صفر تا 100 کاملا پروژه محور مختص عزیزانی که می خواهند قدم به بازار کار بگذارند و نسبت به رقبای خود یک قدیم جلوتر باشند. تحولي ديگر در آموزش رندرينگ و انيميشن سازي معماري :
  • آموزش رندرينگ رئال با كيفيت 4k زير 3 ثانيه.
  • آموزش انيميشن معماري با كيفيت 4k زير 5 دقيقه.
  با دیدن این آموزش فرق بین آموزش های آکادمی و خودآموز را بدرستی درک می کنید . مدرس آموزش : مهندس مهدی زارعی (اولین ارائه دهنده آموزش انیمیشن سازی با نرم افزار تووین موشن در ایران) نحوه دریافت آموزش : به صورت لینک دانلودی (لینک مستقیم و دانلود فوری) آموزش ویژگی های جدید Twinmotion 2022 به مجموعه اضاف گردید.

پکیج آموزش حرفه ای اسکچاپ و ویری

۱,۸۲۰,۰۰۰ تومان

 پکیج حرفه ای (جامع) اسکچاپ و ویری شامل :

  بدلیل درخواست کاربران با تخفیف ویژه و استثنایی دو پکیج مدلسازی پارامتریک و رندرینگ رئال را در یک محصول به اسم پکیج حرفه ای قرار داده ایم تا هنرجوهای عزیز بتوانند با تخفیف بیشتر صفر تا 100 اسکچاپ و ویری مختص بازار کار را یاد بگیرند و مسلط شوند اولین و کامل ترین پکیج آموزش حرفه ای Sketchup  و Vray مختص بازار کار مهندسی معماری و شهرسازی و عمران و نقشه برداری و ...   استاد : مهدی زارعی. پس از خرید لینک دانلود در پنل سایت جهت دانلود نمایش داده میشود. شما نیز عضو خانواده 9000 نفری خریداران پکیج استاد زارعی شوید.