شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات گروه شهر معماران

** کاربر، خریدار، هنرجو یا مشتری در متن این قوانین هم معنی می باشند.

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات گروه آموزشی شهرمعماران به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت مرجع تخصصی اسکچاپ هنگام استفاده از ویدئوهای رسانه تصویری، کتابها، فایل های دانلودی و … به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات مرجع تخصصی اسکچاپ است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین مرجع تخصصی اسکچاپ از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های مرجع تخصصی اسکچاپ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک می باشد بنابراین کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربران است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های مرجع تخصصی اسکچاپ تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

*- پس از خرید محصول توسط مشتری، اطلاع رسانی راجع همان محصول فیزیکی (کتاب و جزوه و لیبل ووو) در صورت به اتمام رسیدن محصول ، بواسطه مدرس و تیم پشتیبانی به صورت پیامک و ایمیل ارسال میشود بنابراین مشتری موظف هست ایمیل خود و پیامک های خود را برسی نماید.

*- خریدار (مشتری) محصولات فیزیکی موظف هستند هنگام خرید محصول، شماره موبایل و ایمیل صحیح خود را وارد کنند در صورتی که مشتری از ایمیل فیک و یا شماره فیک استفاده نماید، تیم پشتیبانی نمی تواند در رابطه با اطلاع رسانی ها و ارسال محصولات با مشتری ارتباط برقرار کند درنتیجه عواقب  آن برعهده مشتری است و نمی تواند به هیچ عنوان در آینده ادعایی داشته باشد.

*-محصولات فیزیکی خریداری شده، ۴۸ ساعت پس از خرید به آدرس خریدار ارسال میگردد. در صورت اتمام موجودی، از طریق شماره تماس با ایمیلی که مشتری در سایت وارد کرده است به وی اطلاع رسانی میشود.

*- در صورتی که داوطلب (یا مشتری آموزش های ویدیویی) مجهول الهویه باشد؛ (سرباز زدن از معرفی خود و حضور با چند شماره و آی.دی، عدم ارسال اطلاعات درخواستی)، رفتاری غیر حرفه ای و دور از شأن مهندسی داشته باشد، به خواست خود از گروه ها خارج شود، در گروه به تبلیغات بپردازد، اغتشاش ایجاد کند و مواردی از این قبیل، گروه آموزشی در قبال وی هیچ مسئولیتی ندارد و در صورت وجود بروزرسانی، بروزرسانی شامل ایشان نمیشود. همچنین در این صورت مدرس و تیم پشتیبان می‌تواند بدون اطلاع قبلی، کاربر را از گروه اخراج نماید. تاکید میگردد هیچ خدمات دیگری شامل ایشان نخواهد شد.

*- کلیه محصولات ویدیویی (سی.دی و دی.وی.دی) به صورت دانلودی هستند و فقط بر روی یک کامپیوتر یا لپتاپ قابل اجراست .

*-چنانچه مشتری محصول را خریداری کرد و بر روی یک سیستم فعال نمود، جابجا کردن آن بر روی سیستم دیگر امکان پذیر نمی باشد (جملاتی از قبیل: حواسم نبوده در شرکت فعال کردم می خواستم در منزل فعال کنم و یا تصمیم داشتم سیستم ارتقا دهم و … قابل پذیرش نمی باشد).

*- قوانین گروه آموزشی بر اساس شرایط، به دلیل بروزرسانی یا سایر مسائل در طول زمان ممکن است تغییر یابد بنابراین کاربر قبل از خرید موظف است قوانین فروشگاه را برسی و مطالعه نماید. مسئولیت هرگونه بی توجهی نسبت به قوانین فروشگاه ما، بر عهده کاربر یا مشتری هست.

*- عودت وجه در صورت مشکل دار بودن آموزش تا قبل از ارسال کدفعالسازی امکان پذیر است. پس از ارسال کد فعالسازی توسط تیم پشتیبانی عودت وجه امکان پذیر نیست. (منظور از مشکل، معیوب بودن آموزش است.)

*- وقتی آموزش بر روی سیستم فعال شد و بدرستی نمایش داده شد، اگر پس از مدتی کاربر، نرم افزاری نصب نماید و یا تغییری در ویندوز اعمال کند که باعث شود نمایش فیلم ها با مشکل مواجه شود، کاربر موظف است ویندوز را مجدد تعویض نماید تا مشکل برطرف شود اما اگر در هنگام خرید کاربر با این مشکل مواجه شود، تیم پشتیبانی در جهت رفع ان اقدام میکند و در صورتی که فیلم ها پخش نشدند وجه پکیج در همان روز خرید به کاربر عودت داده میشود .

*- در صورتی که ویندوز و سخت افزار کاربر با مشکل مواجه باشد، ابتدا باید در جهت رفع آن اقدام نماید سپس آموزش ها را بر روی سیستم خود فعال نماید و اگر این رویه رعایت نشود و نتوانست آموزش ها را ببینید وجه پرداختی عودت داده نمیشود.

*- پکیج های آموزشی ارسال شده و دانلودی 100% سالم بوده و خریدار فرصت دارد در مدت 24 ساعت بعد از ارسال ، پکیج را تست و اجرا نماید و در صورت وجود مشکل تیم پشتیبانی را در جریان قرار دهد تا با وصل شدن مشکل را بر طرف نمایند و اگر برطرف نشد در صورت نارضایتی وجه عودت داده میشود اما پس از گذشت یک هفته، درصورتی که مشتری اطلاع ندهد وجهی عودت داده نمی شود.

*- محصولات سایت دارای توضیحات و سرفصل میباشد و قبول قوانین هنگام خرید به منزله آن است که مشتری با دیدی باز اقدام به خرید کرده و از کلیه محتویات محصول با خبر است . لذا پس از خرید و فعالسازی محصول مشتری بر اساس سرفصل هایی که درون سایت قرار گرفته از آموزش بهره میبرد و نمی تواند فراتر از سرفصلای سایت انتظار داشته باشد و ادعای عودت وجه کند.

*- درصورتی که محصول آموزشی به دست کاربر برسد و کاربر قبل از فعال کردن محصول، منصرف از دیدن آموزش شود 10% هزینه از کاربر کسر می گردد و مابقیه هزینه به کاربر برگشت می خورد. به همین منظور قبل از اقدام به خرید کلیه سرفصل ها مشاهده نمایید سپس با دید باز اقدام به خرید نمایید. پس از فعالسازی پکیج ، با توجه به اینکه کلیه سرفصل ها درون سایت ذکر شده و کاربر با دید باز خرید انجام داده  است امکان عودت وجه امکان پذیر نمی باشد.

*- ساعات پاسخگویی ایمیلی جهت فعالسازی مجموعه های آموزشی توسط تیم پشتیبانی روزهای شنبه تا چهارشنبه بین ساعات 14-16 و 22-24 میباشد.و در روزهای پنج شنبه و جمعه فقط در ساعات 22-24 شب کدهای فعالسازی ارسال می گردد.

*- پکیج های آموزشی تک کاربره می باشد یعنی کاربر می تواند روی یک سیستم به صورت نامحدود استفاده نماید .

*-پشتیبانی محصولات و سوالات فقط و فقط از طریق ایمیل و تلگرام می باشد و از برقراری هرگونه تماس با استاد زارعی و سایر همکاران خودداری نمایید. مدرس موظف به پاسخگویی خارج از گروه، نمی باشد. کدهای فعالسازی فقط برای ایمیل خریدار ارسال میشود به هر دلیلی ایمیلتان پاک گردید و یا فراموش شود کاربر موظف هست هزینه ای مجدد برای لایسنس پرداخت نماید.

 

*- آموزش تک کاربره است و بر روی یک سیستم به صورت نامحدود (تا زمانی که خدمات فروش محصول در وبسایت انجام می شود) فعال می شود و با نصب و تعویض ویندوز مشکلی ندارد . در صورت خرید سیستم جدید، کاربر موظف است فاکتور فروش مهرشده را برای ما ایمیل کند و پس از غیر فعالسازی بر روی سیستم قدیمی می تواند آموزش را بر روی سیستم جدید فعال کند.

*- طبق قوانین مندرج شده در سایت فعالسازی محصولات به صورت آنلاین و فقط و فقط توسط ایمیل خرید صورت میگیرد.

*- کاربر (خریدار) موظف هست تا زمانی که میخواهد آموزش را ببیند ایمیل خود را حفظ نماید.

*- مسئولیت هرگونه پاک شدن ایمیل بر عهده مشتری است و ارسال ایمیل جدید و درخواست فعالسازی بر اساس ایمیل جدید به معنای مشتری جدید محسوب میشود و شامل هزینه است.

 

*- حداکثر زمانِ پشتیبانی هر محصول آموزشی یکسال می باشد و خدمات پشتیبانی شامل پک های آموزشی منقضی شده نمی باشد و اگر هنرجو در چند ماهه اول تهیه محصول آموزشی نیازی به خدمات پشتیبانی نداشته باشد اگر به هر دلیلی پس از چند سال انتظار پشتیبانی محصولات منقضی شده داشته باشد چنین خدماتی امکان پذیر نمی باشدپس اگر کاربر (خریدار)  در طول یکسال بدون مشکل آموزش ها را مشاهده کرده باشد و به هر دلیلی بعد از چند سال برای مشاهده آموزش های منقضی شده به مشکل بخورد مسئولیت بر طرف کردن مشکل با کاربر است چون آموزش ها هنگام خرید بدرستی بر روی سیستم کاربر (هنرجو ) نمایش داده میشده است و کلا محصولات منقضی شده شامل خدمات پشتیبانی نمی باشد.

 

*- بر اساس سیاست های گروه آموزشی، ممکن است فروش یک محصول حداکثر پس از 2 سال متوقف شود و محصول جدید با رویکرد و عملکرد جدیدی ارائه گردد بنابراین مشتری موظف است در بازده زمانی دوساله آموزش را به اتمام رسانده باشد، چون پس از توقف ارائه یک محصول، حذف آن از چرخه فروش به منزله متوقف شدن کلیه خدمات آن می باشد و مشتری بعد از این زمان ذکر شده نمی تواند درخواست لینک دانلود محصول نماید ، پس تا زمانی که محصول در وبسایت بفروش میرسد و خدمات آن ارائه میشود مشتری می تواند در خواست لینک دانلود محصول داشته باشد .

 

*- زمان انتظار برای دریافت محصولات آموزشی پیش فروش شده، جهت تکمیل آموزش، اصولا بین 1 الی دو ماه زمان لازم دارد و بر اساس پیشرفت ساخت،  برای خریداران ارسال می شود (جزییات هر محصول و تاریخ دقیق ارائه آن در صفحه همان محصول اطلاع رسانی میشود .)

*- کاربرانی که محصول پیش فروش را خریداری کرده اند باید بر اساس زمان تعریف شده در صفحه محصول منتظر مابقی آموزش بمانند و اگر به هر نحوی منصرف شوند وجهی به آنها عودت داده نمیشود ولی اگر قبل از مشاهده آموزش اقدام نمایند وجه به صورت کامل به آنها عودت داده میشود.

*-مشتری موظف است بعد از خرید محصول آموزشی از آن مراقبت نماید و در صورتی که پس از تهیه محصول به هر دلیلی محصول را گم کند برای دریافت مجدد محصول 10% از هزینه کل از کاربر دریافت می شود و محصول مجدد ارسال میشود .

 

*- پک های جامعی که در سایت بفروش می رسد چون ترکیبی از دو یا سه مجموعه آموزشی است، اگر به هر دلیل یکی از مجموعه های درون پک جامع به کلی تغییر کند و مشتری بعد از چند ماه و یا چند سال درخواست پکیج جدید نماید میبایست هزینه بخش جدید را به طور کامل پرداخت نماید. البته بخش هایی که قبلا تهیه کرده و سرفصل های آن در سایت موجود است را به صورت رایگان دریافت می کند.  اگر پکیج به طور کامل تغییر کند مشتری نمی تواند بعد از چند سال درخواست پک جدید ارائه شده کند چون پک قبلی محتویاتی دیگر داشته که منقضی شده و مسئولیت حفظ و نگهداری محصول با مشتری بوده است و پک جدید با سرفصل های جدید ارائه خواهد شد.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام(ثبت اطلاعات هنگام خرید انلاین) درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات مرجع تخصصی اسکچاپ اقدام کند.

همچنین از آنجا که مرجع تخصصی اسکچاپ یک وب‌سایت خدماتی و فروشگاهی است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

 

 

قوانین مربوط به تهیه کتاب و دوره های آزمون نظام مهندسی

1- خرید مجموعه‌های آموزشی از ما، شروع آشنایی ما با شماست.

جهت اطلاع از آخرین اخبار نظام مهندسی، منابع، آموزش‌های رایگان، مشاوره، بروزرسانی منابع، ارسال برخی فایل‌ها و آموزش‌های رایگان و … در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام ما عضو باشید. در صورت عدم عضویت در پشتیبانی و عدم اطلاع از اخبار و بروزرسانی منابع، مسئولیتی نخواهیم داشت.

تمامی کتاب‌ها چاپی هستند و به آدرس پستی شما ارسال می‌گردند. جهت دریافت کد مرسوله، 48 ساعت پس از خرید، کانال تلگرام (@taanezam3) را چک کنید. اگر اسم شما در لیست نبود، در روزهای آتی منتظر ارسال باشید.

تمامی فعالیت ما چه در دوره طراحی و چه در دوره نظارت و اجرا در تلگرام خواهد بود. پیش از هر اقدام از در دسترس بودن تلگرام خود اطمینان خاطر داشته باشید.

طراح برتر، صفرتا100طراحی، ورکشاپ طراحی و صفرتا100 نظارت و اجرا، مجموعه‌های دانلودی هستند، بنابراین اگر یک یا همه این مجموعه‌ها را خریداری کردید، پس از تراکنش موفق به سایت بازمی‌گردید و قادر به دانلود، فعالسازی و مشاهده آنها خواهید بود (آموزش‌های دانلودی، تک کاربره هستند و قابلیت پخش فقط روی یک سیستم دارند. فقط با کامپیوتر یا لپتاپ قابل مشاهده است).

محصولاتی که فیزیکی هستند (مثل محصولات آزمون های نظام مهندسی) پس از خرید توسط مشتری،و بسته بندی توسط گروه آموزشی برای مشتری ارسال میشود و طبق فرایند و قوانین به محض ارسال بسته پستی کد رهگیری در گروه های مربوطه قرار داده میشود که مشتری بتواند پیگیری نماید.

 

سوالات آزمون‌های آزمایشی نظارت و اجرا به علت بروزرسانی در هر دروه آزمون، در تاریخ‌های معین به شما ارسال می‌گردند، بنابراین پس از تکمیل فرایند خرید به شماره (09059298092) در واتسپ پیام بدهید و خودتان را معرفی کنید. داوطلب موظف است پس از دریافت ایمیل، فایل ها را ذخیره کند. ایمیل تنها یکبار به داوطلب ارسال خواهد شد و ایمیل مجدد منوط به پرداخت هزینه مجدد است. (نمیدانستم، مطلع نبودم و … قابل پذیرش نیست).

از پذیرش و پاسخ به داوطلبانی که رفتاری دور از شئونات اخلاقی دارند (به تشخیص مدرس و مشاور)، حتی در صورت شرکت در کلاس، معذوریم.
داوطلب موظف است تمامی اشکالات و ابهامات خود را صرفا در گروه درسی خود اعلام کند، مدرس در خصوص پاسخ به پیامهای فردی خارج از گروه هیچ مسئولیتی ندارد.

داوطلبان موظف به بررسی و پیگیری فایلها، ویسها، فیلمها و تمامی مواردی که مدرس در گروه درج می کند، هستند (من ندیدیم، نمیدانستم، فیلترشکن من کار نمیکرد و ….) پذیرفته نیست.

در خصوص تهیه کتاب ها و آزمونهای آزمایشی، به هیچ وجه عودت وجه و مرجوعی نداریم چرا که محتوای کتاب قبل از خرید قابل مشاهده و در دسترس داوطلب قرار دارد همچنین آزمونهای آزمایشی به دلیل ارسال در ایمیل داوطلب، قابل بازیابی و برگشت نیست. ایمیل تنها یکبار به داوطلب ارسال خواهد شد و ایمیل مجدد منوط به پرداخت هزینه مجدد است.

در خصوص دوره های آزمون طراحی معماری نیز عودت وجه به هیچ وجه شامل داوطلبانی که در جلسات مکرر غیبت داشته اند (بیش از سه جلسه)، نمی‌گردد. در صورت اضطرار نیز با توجه به شرایط در نظر گرفته شده طبق نظر مدرس، ممکن است بخشی از هزینه (که شامل پکیج چاپی و دانلودی) نمی گردد، بازگردانده شود.

در صورتی که داوطلب دوره، خلاف مقررات عمل کند (سرباززدن از ارسال اطلاعات خواسته شده یا عدم تکمیل نمودن فرم، مجهول الهویه بودن، اخلاق و رفتار دور از شان مهندسی، برخورد ناشایست و هر آنچه از نظر گروه آموزشی در چارچوب اخلاق و رفتار ناپسند تلقی می شود)، از ورود وی به ادامه کلاس ممانعت به عمل آمده؛ در خصوص دوره نظارت و اجرا هیچ عودت وجهی شامل وی نمی شود و در خصوص کلاس طراحی معماری در صورتی که کمتر از نیمی از کل تعداد جلسات را حضور داشته باشد، بخشی از هزینه (به علت خدمات رایگان دوره و متغیر بودن هزینه دوره ها، تصمیم با مدرس است) و در صورتی که نیم یا بیش از نیمی از جلسات را حضور داشته باشد، هیچ هزینه ای به وی عودت داده نخواهد شد (وجه بازگشتی شامل پکیج چاپی و دانلودی نیست).

امکان جابجایی داوطلب بین کدهای مختلف کلاسی (طراحی و نظارت و اجرا) مقدور نمی باشد. حضور در کدهای دیگر منوط به پرداخت مجدد هزینه دوره است.

در صورت عدم برگزاری جلسه یا جلسات از طرف مدرس، به تعداد جلسات برگزار نشده، جلسات جبرانی برگزار خواهد شد.

داوطلب می بایست فرم موسسه شامل اطلاعات فردی خود را برای حضور در کلاس تکمیل نماید. این اطلاعات تنها جهت ثبت در آرشیو موسسه دریافت خواهد شد.

 

 در خصوص داوطلبان آزمون طراحی معماری

الف. داوطلب موظف است قبل از شروع جلسه اول، تمامی ویدئوهای مربوط به طراح برتر را مشاهده کرده باشد و با آمادگی کامل در کلاس شرکت کند. اگر داوطلب یکی دو جلسه دیرتر به گروه دعوت شد، می بایست نهایتا تا ده روز بعد از ورود به گروه، عقب افتادگی خود را جبران کند. مسئولیت عدم اطلاع از ضوابط تدریس شده، به عهده داوطلب است.

ب. اتودهای مربوط به هر آزمون، می بایست طبق زمان اعلام شده در گروه ارسال شود. اتودهای ارسال شده بعد از تایمی که مدرس اعلام کرده است، منقضی است و بررسی نمی گردد. در صورت اصرار داوطلب مبنی بر کرکسیون خارج از تایم مقرر، کرکسیون منوط به پرداخت هزینه مجزاست.

پ. داوطلب موظف است تمامی ایرادات و اشکالاتی که مدرس در کرکسیون به وی گوشزد کرده است را با خودکار قرمز روی اتود خود بنویسید و از تکرار آن بپرهیزد. همچنین این کار را در مورد اتود سایر داوطلبان انجام دهد.

ت. در صورتی که داوطلب به بند پ عمل نکند و مکرر به خطاهای خود اصرار ورزد و تکرار کند؛ مدرس از اشاره به آن خودداری خواهد کرد چرا که اگر قرار باشد در جلسه دهم هنوز مشکلات مربوط به جلسه اول بررسی شود، پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

ج. در هر کلاس، با توجه به شرایط و سطح داوطلبان تدریس انجام خواهد شد. پر واضح است اگر کلاسی سطح بالاتری نیز داشته باشد، سوالات پیچیده تری در آن مطرح خواهد شد یا پیشرفت کار بهتر خواهد بود.

چ. مسئولیت غیبت در جلسات کلاسی با داوطلب است. به سوالات داوطلبانی که چندین جلسه غیبت دارند (بیش از سه جلسه) و مکرر سوالاتی از جلسات قبلی دارند، پاسخ داده نمی شود.

 

به جهت رفاه داوطلبان شرکت کننده در دوره طراحی معماری، گاها هزینه دوره با قسط بندی همراه است لکن داوطلب موظف است نهایتا تا 5 روز پس از تاریخ های اعلام شده، نسبت به پرداخت قسط اقدام نماید. در غیر این صورت علاوه بر در دسترس نبودن فیلم های جلسات کلاسی و طراح برتر برای وی، امکان شرکت در جلسات کلاسی را هم نخواهد داشت.

شاید موارد گفته شده در بدو شروع دوره از نظر داوطلب شرایطی سخت جلوه کند و خوشایند نباشد. داوطلب گرامی لازم است بداند موارد ارائه شده، در واقع تجربه ما در برخورد با داوطلبان دوره های گذشته است و ذکر قوانین به جهت بهبود کیفیت دوره ها خدمت شما عنوان شده است.